Salutació

Sigueu molt benvinguts i benvingudes a la pàgina oficial de la Parròquia de Sant Miquel Arcàngel d'Alcanar. Aquí hi trobareu informació de totes les activitats pastorals i litúrgiques de la nostra comunitat. I si cerqueu algun tipus d'informació sobre la parròquia que no trobeu publicada o considereu que hi hauria de ser només cal que ens ho comuniqueu fent servir el correu electrònic que hi ha a la primera pàgina.

Aquesta pàgina va veure la llum el mes de febrer de l'any 2005, gràcies a l'empenta i la il·lusió de Mn. Joan Ferrer Guarch (ACS) un cop comprovada la utilitat i la gratificant experiència de la pàgina web de les Festes Quinquennals, llargament visitada i elogiada per la seva exquisida presentació i interessant contingut que donà a conèixer profusament la magnificència d’aquestes festes tan entranyables per a canareus i casencs, tant en l’aspecte artístic com religiós.

L'objectiu d'aquesta pàgina és donar més amplitud al coneixement dels distints serveis que ofereix la Parròquia d'Alcanar i de les múltiples activitats pastorals que es porten a cap mitjançant els moviments i grups parroquials.

Un apartat interessant és també el dedicat a l’origen, història i estil arquitectònic dels tres edificis administrats per la Parròquia: l'Ermita del Remei, l'Església parroquial i el Convent, centre de Càritas i de la Pastoral de la Parròquia Moltes gràcies, doncs, per la vostra visita.
Altar Major

Parroquia de Sant Miquel - Alcanar