Catequesi

2. POSTCOMUNIÓ
3. CONFIRMACIÓ
4. POSTCONFIRMACIÓ

La catequesi de la nostra Parròquia, tota ella té la missió d'ajudar els nostres xiquets i joves a Creure, Viure, Celebrar i Pregar la nostra Fe. Són molts els xiquets i els joves que setmana darrera setmana passen pel Convent, lloc de formació i trobada per a molts.

Dins la Catequesi podem distingir dos moments: La catequesi que gira al voltant d'un sagrament i la catequesi d'aprofundiment i de compromís en la vida de la fe.

Catequesi entorn dels sagraments

En aquesta etapa tenim la Catequesi de preparació pel sagrament de l'Eucaristia. Dos anys de preparació per a rebre Jesús.

Aquesta catequesi, durant el seu primer any, es realitza al Convent durant la setmana i els dissabtes. El segon any es realitza a casa de les diferents catequistes.

ConfirmacióPer altra part tenim la Catequesi de preparació per al sagrament de la Confirmació, un any de preparació immediata al sagrament.

Aquesta catequesi la realitzen en dos grups els catequistes, al Convent, un dia a la setmana.

Catequesi d'aprofundiment i compromís

Per un costat trobem la catequesi de Postcomunió. A la nostra Parròquia, aquesta catequesi dura quatre anys, en la qual s'intenta que els xiquets coneguin més a Jesús i el seu missatge.

També trobem la catequesi de Postconfirmació. Quatre anys més de formació desprès de confirmar-se per tal d'aprofundir en el missatge de Jesús per portar-lo a la vida i ser feliços.

Aquesta catequesi porta a l'entrada en el MPJ, Moviment Parroquial Juvenil.